Het merk CUPRA zal aanwezig zijn op de Brussels Motor Show 2022
Brussels Motor Show 2022
- CUPRA zet met zijn aanwezigheid in op naambekendheid
- Aurélie Vanneste: “ Onze elektrische toekomststrategie, de unieke stijl van onze CUPRA-modellen en de sportieve insteek van het merk zullen de bezoekers van de Brussels Motor Show niet onberoerd laten.”
CUPRA, het nieuwe merk uit de D’Ieteren-portfolio dat bij zijn lancering begin 2021 jaar niet de gelegenheid kreeg om zich aan het grote publiek te tonen, zal deelnemen aan zijn eerste Belgische autosalon: de Brussels Motor Show 2022. Het merk zal er aanwezig zijn met de hybride versies van de Formentor en de volledig elektrische Born.
CUPRA heeft de ambitie om via de Brussels Motor Show meer naambekendheid te verwerven bij het grote publiek. Op dit ogenblik bestaat het distributienetwerk van het merk in België uit 10 CUPRA Corners in SEAT-concessies. De ontwikkelingsstrategie van het merk CUPRA in ons land zal de combinatie zijn van een online- en offlinebenadering om in te spelen op de wereldwijde verwachtingen van klanten, en mikt op een nationale dekking van het merk tegen eind 2024.
Aurélie Vanneste, CUPRA Manager: “Wij kijken ernaar uit om CUPRA aan het grote publiek te kunnen tonen tijdens de Brussels Motor Show. Onze elektrische toekomststrategie, de unieke stijl van onze CUPRA-modellen en de sportieve insteek van het merk zullen de bezoekers van de Brussels Motor Show niet onberoerd laten.”