SEAT onthult een innovatieve campagne: Jouw SEAT Ibiza vanaf € 9 per dag

SEAT onthult een innovatieve campagne: Jouw SEAT Ibiza vanaf € 9 per dag

SEAT's nieuwe campagne benadrukt hoe hoog het merk innovatie en betaalbaarheid in het vaandel draagt, en dit steeds in lijn met haar Barcelona-roots; een fun en onconventioneel randje die haar al 70 jaar kenmerkt. Deze campagne is een baanbrekend aanbod waarmee klanten voor slechts € 9 per dag zorgeloos plaats kunnen nemen aan het stuur van hun nieuwe SEAT Ibiza.

De € 9-per-dag-revolutie

De nieuwe SEAT campagne biedt particuliere klanten tegen een uitzonderlijk laag dagtarief een all-in Private Lease formule die – op de brandstof na – alle kosten omvat zoals verzekering, taksen en onderhoud.
​Door een vaste dagprijs van € 9 te communiceren, breekt deze campagne met de financiële barrières en laat klanten genieten van de nieuwste autotechnologie en het typische SEAT- design, zonder de last van een klassieke aankoop.De huurprijs wordt echter niet dagelijks betaald.
​Het Private Lease contract wordt opgemaakt op een looptijd van 36 maanden, een maandelijkse huurprijs is dus te voorzien. Aangeboden vanaf € 269 per maand, hetgeen overeenkomt met € 9 per dag, houdt deze huurprijs ook rekening met een voorschot van € 4.500.

Hoe werd deze campagne ontworpen?

"We willen de toegankelijkheid en fun-factor van het merk SEAT benadrukken! Op zoek naar je eerste, betaalbare wagen of gezinswagen? Dan ben je bij SEAT aan het juiste adres.", legt Laura Taeymans, Marketing Manager, uit. "Onze partner, het creatief agentschap iO, is vanuit dit standpunt vertrokken om een innovatieve campagne te creëren, zowel in het concept van de prijs per dag als in hun creaties. Deze designs worden gebruikt op onze sociale kanalen, op onze SEAT.be website, onze digitale folder en bij de verschillende SEAT-verkooppunten in België. De radiospot legt ook de nadruk op het getal 9, op een ludiekere manier, maar steeds met de nadruk op de mogelijkheid om met een SEAT Ibiza te rijden vanaf slechts € 9 per dag. Bovendien voegen we vanaf 9 januari een nieuwe creatieve laag aan de campagne toe, opnieuw gekoppeld aan het getal 9. Eind januari plannen we ook een specifieke radiospot voor de SEAT Ibiza vanaf € 9 per dag vóór het nieuws van 9 uur, en voor de ideale gezinswagen SEAT Arona vanaf € 10 per dag vóór het nieuws van 10 uur."

Wat we van deze campagne moeten onthouden

Deze campagne, die momenteel zowel op radio, online als op sociale media loopt, nodigt particuliere klanten uit om de toekomst van autorijden te omarmen.
​SEAT blijft immers het voortouw nemen en dit initiatief is een belangrijke stap in de richting van een betaalbaar en nog opwindender autolandschap.

Credits
- Agency: iO 
​- Brand: SEAT
​- Client: Laura Taeymans, David Favest 
​- Client contact: Nathalie Rots
​- Creative Director: Sam De Win
​- Account team: Gilles Haesendonck, Claire Eyberg
​- Strategy: Tom Willemkens

Campagne 9 €.pdf 3 MB

SEAT S.A.

SEAT S.A. is the only company that designs, develops, manufactures and markets cars in Spain. A member of the Volkswagen Group, the multinational has its headquarters in Martorell (Barcelona) and sells vehicles under the CUPRA and SEAT brands.

SEAT S.A. exports more than 80% of its vehicles and is present in more than 70 countries. The company employs over 14,000 professionals and has three production centres – Martorell, El Prat de Llobregat and Barcelona, where it manufactures the SEAT Ibiza, SEAT Arona, Leon family and the CUPRA Formentor. Additionally, SEAT S.A. produces the CUPRA Born and the SEAT Tarraco in Germany and the Ateca family in the Czech Republic. SEAT MÓ is the company’s business unit that covers urban mobility products and solutions, while its operating centres also include SEAT CODE, a software development hub, and CASA SEAT, located in the heart of Barcelona.

The company is playing a leading role in turning Spain into an EV hub in Europe. Through the Future: Fast Forward project, SEAT S.A., the Volkswagen Group, PowerCo and their partners are investing 10 billion euros into the electrification of the country.

Olivier Van Hoorebeke PR Manager SEAT & CUPRA, s.a. D'Ieteren Automotive n.v.
Over SEAT

Press room SEAT Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden - Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten. Alle informatie betreffende de prijzen en uitrusting is louter indicatief. De informatie betreffende de Belgische markt kan u terugvinden op www.seat.be.


D'Ieteren Group

Het is ons doel een familie van ondernemingen uit te bouwen die sectoren heruitvinden op zoek naar uitmuntendheid en betekenisvolle impact.
Meer informatie over de Groep D'Ieteren.


D'Ieteren

Moving people forward

D’Ieteren speelt een hoofdrol in de maatschappelijke veranderingen die verband houden met uw mobiliteit. In een wereld in volle verandering bereiden wij de toekomst voor. De mobiliteit van morgen moet voor iedereen vlot en duurzaam zijn.

Al 215 jaar investeert D’Ieteren, familiale en maatschappelijk betrokken onderneming, onophoudelijk in het onderzoek naar en de uitwerking van geschikte oplossingen om de mobiliteit van eenieder aan te passen aan de dagelijkse realiteit.

Meer informatie over D'Ieteren Automotive.

Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan.

© 2021 D'Ieteren Automotive SA/NV. Alle rechten voorbehouden. Wettelijke bepalingen